I keď sa Peter Pellegrini úpenlivo snaží presvedčiť verejnosť a voličov, že sa na ľavej strane politického spektra niečo dôležité a zmysluplné deje, skôr opak je pravdou.
Keď mediálny dym trochu po čase opadne zistíme, že to čo sa v skutočnosti udialo bolo bohapusté vytunelovanie.
Ako keď sa majiteľ materskej firmy rozhodne, že už nie je schopný a hlavne ochotný „ťahať“ výhľadovo stratový podnik.
Tak si vytvorí dcérsku firmu, kde presunie zdanlivé aktíva a tej starej ponechá dlhy, pasíva a zlú povesť.
Bývalý premiér sa síce môže tváriť, že vznikol na zelenej lúke, ale ani jamky v jeho lícach nezakryjú to, čo sa skrýva pod kožou „Pelleho jedenástky“.
Ono totiž aj mľaskanie z Košíc počuť po celom Slovensku.
Odídenec zo Smeru sa tak zúfalo snaží nepodobať na Róberta Fica, že na to používa jeho metódy.
Je ešte v politickej pamäti požieranie slovenskej ľavice vznikajúcim Smerom. I keď to oficiálne Róbert Fico nazval spájaním ľavice, išlo v podstate o majetok SDĽ a európsku značku sociálnej demokracie.
Aj Peter Pellegrini nevyhnutne potrebuje na svoj marketingový produkt ľavicovú etiketu. A to hlavne preto, aby ňou prekryl názov výrobcu.
Jeho emisári už určitú dobu kontaktujú subjekty na stredo-ľavej strane politického spektra.
Či sa „Dobrá voľba“ a „ Socialisti.sk“ rozhodnú uveriť jeho snahe o spájanie ľavice, alebo v tom uvidia dcérsku spoločnosť s názvom „Smer 2.0“ ukáže najbližší čas.
Jedno je však neodškriepiteľné.
Špinavá voda preliata do nového vedra bude stále len špinavou vodou v novom vedre.
Martin Štunda
A čo nový líder Artur Bekmatov? Vzrastú preferencie?... ...
Keby to bolo také jednoduché. Aká špinavá ...
vieme, ale dobre že to sprostredkúvaš aj ostatným... ...
Špinavá voda preliata do nového vedra bude ...
Socialisti uz neuverili, Chmelar ma o tom clanok. ...
Celá debata | RSS tejto debaty