Založ si blog

Igor Matovič prezradil svoj plán na boj s koronavírusom.

 

Na zasadaní tieňového krízového štábu novovznikajúcej vlády prezradil  Igor Matovič  koaličným partnerom svoj plán na boj s koronavírusom…

Matovič:  Vítam vás srdečne všetkých na zasadnutí nášho tieňového krízového štábu. Richard trochu si odo mňa odsadni, lebo na mňa vrháš príliš veľký tieň. A už prestaň blbnúť a nasaď si konečne to rúško. Nebudú tu totiž žiadni novinári.

Veronika, kde je Andrej ?  Len mi netvrď, že sa odsťahoval do Humpolce. Ja mu píšem do koaličnej knihy, že je neprítomný.

Boris…..ty uvar kávu.

Sulík: Ja som si Igorko dovolil priniesť jednu excelovskú tabuľku z vlastnej záhradky. Mám v nej zoznam firiem a podnikateľov, ktorí kolaborujú so súčasnou vládou a zásobujú štát rúškami a ďalšími zdravotníckymi potrebami. A tu na druhej strane sú tí „naši ľudia“, s ktorými to rozbehneme hneď po prevzatí moci.

Remišová: Ja navrhujem Igor, aby si mi dal podklady toho tvojho strategického plánu. Ja ako vyštudovaná bábkoherečka sa ich dôkladne naučím a prednesiem s vážnou tvárou pred zrakom celého Slovenska. Veď napokon takto sme to robili, keď som ešte kopala za teba. Pamätáš ?

Kollár: Preboha len to hlavne nenaťahujme. Robíme to pre ľudí. A postavme aspoň sto bytov…

Matovič: No, čo sa týka toho plánu, čo som vymyslel, tak ten je ešte tajný. A je až taký tajný, že som niektoré detaily zatiaľ utajil aj sám pred sebou. Viac vám poviem až po dnešnom rokovaní naozajstného  krízového štábu, kde som bol prizvaný. Prichystal som si odpočúvacie zariadenie a pár plagátov s textom. „ Ako sa kradlo za Fica, tak sa kradne za Pellegriniho“.

A moja tieňová tajná služba už niekoľko dní pátra po nejakej tej jeho vile na pobreží. Keď nič nenájdeme, tak si niečo vymyslíme.

Sulík: Igor mne sa v tom rúšku ťažko dýcha….

Remišová: Andrej mi práve poslal SMS-ku, že je v dvojtýždňovej karanténe po návrate zo zahraničia.

Kollár: Preboha len to hlavne nenaťahujme. Robíme to pre ľudí. A postavme aspoň desať bytov…

Matovič: Tak, čo je s tou kávou Boris ? Na čo ťa tu máme ?

Koniec záznamu….

 

Martin Štunda

Koho poverí Zuzana Čaputová zostavením vlády?

10.08.2023

Najnovší predvolebný prieskum agentúry NMS Market Research pre denník SME vytvoril zdanie, že blížiace sa parlamentné voľby sa preklopili už do druhého kola podobne ako je to v prípade prezidentských volieb… Prieskum poukázal na fakt, že sa pravdepodobne formujú dva politické subjekty, ktoré do cieľa „dostihov“ dobehnú pred ostatnými o viac [...]

Ako sa zbaviť Igora Matoviča…

01.10.2022

Jedno mu musíme uznať. Je to majster svojho remesla. Remesla konšpirácie, manipulácie, intrigánstva, sebavyviňovania a sebastrednosti. Je to skrátka obchodná značka koncentrovaného zla. Igor Matovič… To, čo sa deje počas týchto dní v parlamente / rozumej odvolávanie Matoviča / nemusí ešte znamenať aj pri jeho odvolaní koniec Matoviča. Špina je totiž zažratá [...]

Zuzana Čaputová rezignovala…

16.06.2022

Zuzana Čaputová rezignovala. Nie, netešte sa / nie, nebojte sa/…podľa toho do ktorého tábora patríte. Rezignovala len na snahu o udržiavanie rovnováhy v spoločnosti a na nezaťahovanie do konfliktov. Aspoň tak akosi to zadefinovala na sociálnej sieti v deň tretieho výročia svojej inaugurácie. V Prezidentskom paláci horeli v stredu 15. júna na torte tri sviečky. Neviem, [...]

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Martin Štunda

Dá sa to aj ináč...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 40
Celková čítanosť: 411345x
Priemerná čítanosť článkov: 10284x

Autor blogu

Kategórie